ବାପାଙ୍କ କବିତା ବାପାଙ୍କ କବିତା
ହୋଇଯାଆନ୍ତି କି ମୁଁ ପୋଖରୀଟିଏ ଅସଂଖ୍ୟ ଜୀବଙ୍କୁ ଆଶ୍ରୟ ଯେ ଦିଏ। ହୋଇଯାଆନ୍ତି କି ମୁଁ ପୋଖରୀଟିଏ ଅସଂଖ୍ୟ ଜୀବଙ୍କୁ ଆଶ୍ରୟ ଯେ ଦିଏ।
ଗାଁ ରେ ପୁରା ପରିବାରେ ଚାଲିଛି ଏକାଠି ଖାନା ଯୋଉ ବୋହୂକୁ ଗାଁ ଲାଗୁଥିଲା ଦିନେ ଅସନା ଅସନା , ଏବେ ଗାଁ ରେ ପୁରା ପରିବାରେ ଚାଲିଛି ଏକାଠି ଖାନା ଯୋଉ ବୋହୂକୁ ଗାଁ ଲାଗୁଥିଲା ଦିନେ ଅସନା ଅସ...
ସରସୀ ସରସୀ
ରକ୍ତଦାନ ରକ୍ତଦାନ
ଏ ଆଖି ସମ୍ଭାଳେ ଯୁଗର ବିଷ୍ଣୁ ,ଶିବ, ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କ ଯେତେ ତାଣ୍ଡବ ଏ ଆଖି ସମ୍ଭାଳେ ଯୁଗର ବିଷ୍ଣୁ ,ଶିବ, ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କ ଯେତେ ତାଣ୍ଡବ